خانه / شیشه / فروش شیشه ضد گلوله وین وایت به قیمت کارخانه

فروش شیشه ضد گلوله وین وایت به قیمت کارخانه

فروش شیشه ضد گلوله وین وایت

فروش شیشه های ضد گلوله وین وایت که تولید ملی محسوب میشود این تولید از سال ۱۳۹۷ در کشور عزیزمان به بهربرداری رسیده است.در این شرکت شیشه در ضخامتهای مختلفی مانند (۴ میل ۶ میل ۸ میل ۱۰ میل ۱۲ میل) که با طلق PVB در ضخامتهای ( ۰/۷۶ و ۱/۵۲ ) در ابعاد و اندازهای مختلف تولید شده و این نوع شیشه ها در مراکز مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

۱_ شیشه ضد گلوله وین وایت مخصوص طلا فروشی

۲_شیشه ضد گلوله مخصوص صرافی ها

۳_شیشه ضد گلوله وین وایت برای اماکن خاص

۴_شیشه ضد گلوله وین وایت برای موزه ها

۵_شیشه ضد گلوله وین وایت برای نمای ساختمان های خاص

۶_شیشه ضد گلوله وین وایت اسپایدری

تعریف شیشه ضد گلوله وین وایت چیست؟

شیشه ضد گلوله وین وایت از لحاظ ظاهر مانند شیشه های معمولی دیده می شوند. اما شیشه ضد گلوله وین وایت در واقع از ترکیب و تولید چند لایه شیشه وین وایت و طلق PVB تشکیل می شوند که خوده این فرآیند در دستگاهای و کوره های مخصوصی انجام می شوند. با توجه به نحوه تولید خاص شیشه ضد گلوله وین وایت به هر شیشه ای نمی توان عنوان شیشه ضد گلوله را داد.

امروزه در بازار رقابتی که در بحث شیشه های ضد گلوله وجود دارد شیشه های تقلبی ضد گلوله نیز از این قاعده مستثنا نیستند.

روشهای تولید شیشه ضد گلوله تقلبی و نامرغوب

روش های غیر اصولی برای تولید شیشه ها به اصطلاح ضد گلوله وجود دارد که از لحاظ ظاهر به شیشه ضد گلوله شبیه می باشند ولی در واقع شیشه ضد گلوله نیستند.چون در فرآیند و تولید شیشه ضد گلوله مباحثی وجود دارد که خود نیاز به امکانات و دستگاهای خاص را باید دارا باشد. که در نهایت به محصول خروجی که همان شیشه ضد گلوله اطلاق می شود گفته می شود.

شیشه ضد گلوله وظیفه دارد، که این وظیفه یعنی عدم عبور گلوله های شلیک شده به آن و حفظ  ایمنی و یکپارچگی خود را در ماهییت شیشه ضد گلوله نگه دارد با توجه به نحوه خاص تولید شیشه های ضد گلوله به هر شیشه نمی توان عنوان ضد گلوله را داد. متاسفانه امروزه در بازار رقابتی که بین شیشه های ضد گلوله وجود دارد شیشه های ضد گلوله وین وایت هم از این قاعده مستثنا نیست.

روش های تولید شیشه های ضد گلوله وین وایت اصل

در روش های تولید شیشه ضد گلوله وین وایت واقعی اصول مهمی مطرح می باشد که در نهایت به محصول تولید شده یا همان شیشه ضد گلوله وین وایت میرسیم که وظیفه شیشه ضد گلوله وین وایت این است که گلوله از شیشه عبور نکرده و شیشه ماهیت اصلی خود را حفظ و نگهداری کند می توان در اینجا توضیح مختصری راجع به تولید شیشه ضد گلوله تقلبی داد

۱_ برای ساخت شیشه ضد گلوله تقلبی بعضی از تولید کنندگان متاسفانه از نوعی چسب شفاف به نام رزین استفاده می کنند که در این روش در واقع چند لایه شیشه را با چسبی به هم چسبانده و روی هم چیده، و چون در ظاهر با شیشه‌های ضد گلوله اصلی فرقی نمی کنند آن را به جای شیشه ضد گلوله فروخته که این در واقع باعث ضرر مالی برای خریدار می شود.

۲_ نوعی دیگری از شیشه ضد گلوله تقلبی وجود دارد که با طلق به نام  EVA تولید می شود که تفاوت و اختلاف بسیار فاحشی با طلق های اصلی PVB ضد گلوله کننده شیشه وجود دارد. در این چرخه تولید کننده چند لایه شیشه را با طلق EVA و غیر استاندارد شیشه ها را لمینت کرده بر روی هم چیدمان انجام می‌دهد که این نیز در بازار به جای شیشه های ضد گلوله متاسفانه فروخته می شود. این نیز خود تقلب محسوب می شود و چون این طلق ها ضخامت بسیار ناچیزی دارند و در اثر لمینیت کردن در واقع ضد گلوله امنیتی نمی شود.

۳_ لازم به ذکر است که بگویم شیشه ضد گلوله وین وایت که مناسب پروژه های حساسی مانند طلا فروشی ها، صرافی ها، موزه ها و بانک ها هستند نمی توان به صورت غیر اصولی و با هیچ ترفند غیرفنی آنها را تولید کرد.  چون این شیشه ها غیر استاندارد بوده و به موجب برخورد اجسام سنگین و شلیک گلوله موجب ضرر بسیار زیادی مالی یا حتی در بعضی از موارد جانی می باشد. در واقع شیشه ضد گلوله وین وایت در نگاه اول شبیه شیشه های معمولی هستند اما در واقع دارای تفاوت بسیاری با هم هستند چون شیشه های ضد گلوله وین وایت در مقابل گلوله شلیک شده بسیار مقاوم بوده و شیشه ماهییت خود را از دست نداده.

شیشه ضد گلوله وین وایت اصلی تشکیل شده از چند لایه شیشه مرغوب، و طلق پلی کربنات است در واقع همان طلق امنیتی پلیمری (PVB) که با یکدیگر ادغام و در کوره های مخصوص هواگیری شده و شیشه با طلق پلاستیکی ترکیب شده و در کوره زیر فشار و حرارت بسیار بالا به هم چسبیده و در واقع به یک لایه منسجم تبدیل شده. که این خود باعث ضد گلوله شدن شیشه هل می شوند. در اینجا اگر گلوله ای از اسلحه شلیک شود لایحه اولیه شیشه می شکند ولی طلق PVB ضرب گلوله را گرفته و اجازه نمی دهد که گلوله شیشه را سوراخ یا آسیب جدی به آن بدهد. و به این ترتیب گلوله نمی تواند به آخرین لایه شیشه برسد.

شیشه ضد گلوله وین وایت در انواع شکل ها و سایزهای متفاوت

شیشه ضد گلوله وین وایت در انواع شکل ها و سایزهای متفاوت و مختلف با متریال های متفاوتی قابل تولید و اجرا می باشد. و هر چه قدر ضخیم تر و لایه های PVB در آن بیشتر استفاده شود انرژی بیشتری را می تواند جذب کند که در نتیجه امنیت بیشتری دارد و کاربرد این شیشه ها معمولاً در نماها، اسپایدری، بانک ها، مراکز امنیتی، موزه‌ها، صرافی ها و طلافروشی ها می باشند.

شرکت صنایع شیشه مهر امکان ارسال شیشه ضد گلوله وین وایت را به تمام نقاط کشور را دارد، که از جمله می توان به شهرهای بزرگی مانند: تهران، شیراز، تبریز، کرج، اصفهان،همدان، خوزستان و رشت نام برد.

مطلب پیشنهادی

شیشه کلیر(clear) چیست؟

شیشه کلیر(clear) نوعی شیشه است که از شفافیت و استحکام بیشتری نسبت به سایرشیشه های …