خانه / شیشه وین لایت آکواریوم / شیشه وین لایت آکواریوم

شیشه وین لایت آکواریوم

شیشه وین لایت آکواریوم

برای ساخت آکواریوم باید از شیشه های فوق شفاف استفاده کرد. در غیر این صورت نمای آکواریوم جالب نخواهد بود و داخل آکواریوم آنطور که باید مشاهده نمی شود.

در حالی که با استفاده از شیشه کریستال و وین لایت می توان یک آکواریوم بسیار زیبا را تولید کرد.

 

ابعاد شیشه آکواریوم

ضخامت و ابعاد شیشه های آکواریوم کاملا بسته به ظرفیت مخزن آن بستگی دارد.
چگالی مایعات داخل آکواریوم که همه مواد از چگالی برابری برخوردار نیستند و همیشه هم از یک نوع ماده در آکواریوم استفاده نمی شود.
تغییرات دمایی که آکواریوم در معرض آن قرار می گیرد

قیمت شیشه آکواریوم

از مواردی که می‌تواند هزینه بر دست شما بگذارد می¬توان به دستگاه تصفیه آب، مخزن آکواریوم و پایه آن، سیستم روشنایی، فیلترهای بهداشتی، شن و ماسه کف آکواریوم، لوازم تزئین آکواریوم، تور، تجهیزات تمیزکننده و اصلی‌ترین مورد یعنی ماهی و غذای آن اشاره کرد.

قبل از تصمیم گیری نهایی، قیمت موارد مصرفی مانند آب و برق آکواریوم یا غذای ماهی که باید به صورت منظم تهیه شود را نیز با هزینه‌های قبلی جمع بزنید. مطمئن باشید که به اندازه لازم درباره تجهیزات آکواریوم و قیمت‌های آن تحقیق کرده‌اید تا با دیدن قیمت نهایی شگفت‌زده نشوید. در صورت تهیه شیشه وین لایت و یا شیشه خیلی شفاف آکواریوم می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

 

انواع شیشه برای آکواریوم

۱٫وین لایت آکواریوم

در ساخت آکواریوم به طور معمول از شیشه های وین لایت بهره گرفته می شود، چرا که باید ایمنی کافی برای افراد فراهم باشد. شیشه آکواریوم ها باید کاملا شفاف باشد چرا که نقش اصلی آن ها دکوراتیو بودن است که یکی دیگر از دلایل استفاده ازاین نوع شیشه سهولت در پاک کردن لک ها از روی آن می باشد.

۲٫کریستال

شیشه کریستال آکواریوم کاملاً بی رنگ و شفاف است و دارای رنگی اضافه نمی باشد. به همین دلیل شیشه کریستال ها ماده محبوب سازندگان و افراد مشتاق نگهداری از آبزیان زینتی هستند. شیشه کریستال به دلیل داشتن مقداری اکسید سرب ظاهری کاملاً شفاف و درخشنده دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید